Skip links

Politikalar

Online İşlemler

E-Belge

Hızlı Online Tahsilat

Online Ticaret Sicil Belgeleri

Duyurular

KALİTE POLİTİKAMIZ
Üye memnuniyetini esas alarak, onların beklenti ve ihtiyaçlarına göre üye odaklı hizmet sunan, Yasal düzenlemelere ve kanunlara bağlı kalarak, üyelere tarafsız, şeffaf ve eşit şekilde davranan, sürekli iyileştirmeye açık, etkin ve çağdaş hizmet anlayışı ile hareket eden, ilçenin ve bölgenin ekonomisine katkı sağlayarak sektörel gelişmesini destekleyen, Sosyal sorumluluk bilincini ön planda tutan, Çalışan ve üye eğitimleri ve gelişimleri ile hizmet kalitesini artıran, bireysel ve mesleki gelişimleri destekleyen bu sayede üye ve çalışan memnuniyetini artırarak sistemin etkinliğini sürekli iyileştiren bir oda olmak.

İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKAMIZ

İşin gerektirdiği nitelik, yetenek ve bütçe imkânları doğrultusunda yeterli sayıda insan kaynağını istihdam etmek,
Oryantasyon uygulamasının kurum performansına sağladığı katkının bilincinde olarak hizmet içi eğitimlerle mesleki ve kişisel anlamda sürekli gelişim ve iyileştirme ortamı hazırlamak,
Kurumsal performansını belirleyen en önemli kaynağın insan kaynağı olduğunun bilinciyle doğru kişileri doğru işe yerleştirmek,
Görev tanımının gerektirdiği sorumluluk, risk, deneyim ve liyakat doğrultusunda ücret politikası yürütmek,
Mevcut çalışan memnuniyetinin ve motivasyonunun yüksek olduğu, hedef ve yetkinlik bazlı entegre çalışan insan kaynakları sistemleri ile dışarıdaki bireylerin tercih ettiği bir kurum olmak.
Çalışanlarının performansını izleyerek gerekli iyileştirmeleri yapmak,
Çalışanları ile beraberce kariyer planlaması yapmak,
Çalışan öneri ve beklenti ve şikâyetlerini dikkate almak ve mümkün olduğu müddetçe çözüme kavuşturmak
Çalışanlar arasında fırsat eşitliği yaratarak memnuniyeti ön planda tutmak,

ÜYE İLİŞKİLERİ POLİTİKAMIZ

Üye memnuniyetinin ön planda tutulduğu, vizyon, misyon ve stratejik planımız doğrultusunda, güvenilir, şeffaf, tarafsız, TOBB Kanun ve yönetmelikleri ile TOBB Akreditasyon sistemine uygun, çözüm odaklı, üye gizliliklerine saygılı, güncelliğini koruyan, yenilikçi, yön veren, bir kurum olarak kaliteli hizmet sunmak, bu esaslara dayanarak üye şikayet ve önerilerinin etkin olarak değerlendirilmesini sağlayarak her zaman en iyi hizmeti sunmaktır.

Üyelerin ilçe, şehir ve ülke erklerinden olan talepleri konusunda lobicilik yaparak seslerinin duyurulmasını sağlar
Eğitim, danışmanlık, dış ticaret ve diğer Oda hizmetlerinin geliştirilmesinde üyenin ihtiyaç ve beklentilerini birinci planda tutar.
Üye ihtiyaç ve beklentilerinin sağlıklı bir şekilde belirlenmesi için gerekli mekanizmayı kurmuştur.
Üye bilgilerinin güncel tutulması amacıyla kendine özgü bir yöntem geliştirmiştir.
Üye bilgilerinin güvenliğine üst düzeyde önem vermektedir.

Politikamızın esaslarını oluşturmaktadır

MALİ POLİTİKAMIZ

Akhisar Ticaret ve Sanayi Odası; kuruluş amaçlarını, stratejik plan hedeflerini ve mevcudiyetini devam ettirebilmesi için 5174 sayılı Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği kanunu çerçevesinde elde ettiği; kayıt ücreti, yıllık aidat, tescil ücretleri, yapılan hizmetler karşılığı alınan ücretler, belge bedelleri, diğer gelirler, faiz gelirlerinden elde ettiği mevcut kaynaklarını muhasebe ilke ve kurallarına uygun olarak;

En etkin şekilde kullanmak,
Üyelerinin ihtiyaç, beklenti ve taleplerini karşılayabilmek,
Bölgemizin ve ülkemizin sosyal, ekonomik, sanayi, ticaret ve tarımsal alanda gelişimine katkıda bulunabilmek
Gelirimizi ve mevduatımızı verimli bir şekilde yönetmek
Mali risklerimizi değerlendirerek önlem almak
Gelirimizi üyelere daha iyi hizmet sunmak, üyelerin geliştirilmesini sağlamak için günün ekonomik şartlarına uygun olarak güvenli bir şekilde değerlendirmek,

Odamızın mali politikasını oluşturmaktadır.

HABERLEŞME – İLETİŞİM POLİTİKASI

Akhisar Ticaret ve Sanayi Odası’nın gündemindeki konuları, yürüttüğü sanayi, ticaret, ekonomi, sosyal faaliyet ve projeleri, doğru bilgiler ışığında günümüz haberleşme araçları vasıtasıyla tanıtmak, üyelerimize, paydaşlarımıza ve hedef kitlelerimize faydalı ve yol gösterici doğru bilgiler aktararak;
Üyelerinin, ticari hayatlarında ihtiyaç duydukları her türlü güncel ve doğru bilgiyi paylaşır,
Odanın haberleşme aracı olarak basın başta olmak üzere web sayfası, sosyal medya, elektronik posta, sms gibi tüm araçları etkin bir şekilde kullanmaktadır.
Oda hizmetlerini üyelerine ve ilgili tüm taraflara sunmak için yazılı ve görsel basını en verimli şekilde kullanır.
Yönetim kurulunun vereceği karar doğrultusunda basında yer alma şekli (yerel/ulusal basın toplantısı, basın bülteni, röportaj, programlara katılım, vb.) belirlenir.
Oda üst yönetim düzeyinde basın ile olan ilişkilerini sağlıklı bir şekilde yürütür.
Üst yönetim yerel ve ulusal basınla belirli aralıklarla bir araya gelerek bilgi paylaşımı yapar.

BİLGİ İŞLEM POLİTİKASI

Akhisar Ticaret ve Sanayi Odası, çağdaş bir kurum olarak bilişim teknolojilerini yakından takip etmekte, güvenlik ve teknoloji gereksinimi olan, projeleri hayata geçirmeyi planlamaktadır. Bilgi güvenliğinin kurumsal bir sorumluluk olduğu bilinci ve sıfır güvenlik ihlali ilkesi ile kurumdaki işlerin sürekliliğini, işlerde meydana gelebilecek aksaklıkların azaltılmasını üyelerden gelecek faydanın artırılmasını, bilginin geniş çaplı risklerden ve tehditlerden korunmasını, gizlilik, bütünlük, kullanılabilirlik ilkeleri çerçevesinde tüm bilgi güvenliği uygulamalarımızı günün şartlarına göre gözden geçirmeyi, güncellemeyi ve böylelikle dinamik bir yapıda tutarak sürekli gelişmesini sağlamayı temel güvenlik politikası olarak benimsemektedir.

Bu web sitesi, web deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır.